Followers

Wednesday, March 24, 2010

its my wedding....


12 Feb 2010....
Akad nikah.....

Ehmmmm...cepat jer mse berlalu....ari nie aku dh nk bergelar isteri kepada seseorang LELAKI yg berjaya menawan hatiku...ceh wah.....hehehe....
Seperti bkl pengantin yg lain jgk, b4 majlis bermula mesti dihias n didandang dgn secantik yg mungkin....supaya org ckp seri pengantin 2 naik....tp aku dlm mse duk bersiap nk g masjid untuk majlis akad nikah, hti ku berdebar2 dn berbelah bahagi...entah knp aku pun xthu...mungkin penat sbb b4 2 aku sibuk nk siapkn sume persiapan perkahwinanku nie...ye la kalu boleh nk yg sempurna kn....
Setelah siap sumenya, aku dibawa ke masjid, 2 pn selepas beberapa kali fmly yg bersiap sedia dimasjid menelefon aku suruh cepat...diaorg nie xsbr2 la plk...aku ape lg makin la berdebar2...angin jgk..ye la, kita tgh bersiap diorg plk duk kol2...eeee....
So, sesampai dimasjid aku duk la di satu tmpt untuk diijabkabul kn....tp sblm 2 kne la sign pe yg patut lu dpn tok kadi nie, lafaz memintak izin kawen sume 2 la....pada yg kawen thu la mcm mne....dh siap2, kne plk dgr ceramah kawen dgn tuk kadi, punya la panjang naik lenguh kaki aku nie duduk...mengantuk pn de...~de ke pengantin mengantuk...hhahahahahaa..tp mmg mengantuk la..~ye la majlis 2 buat lepas isyak.....mne xmengantuk..lebih kurang kul 10 lebih bru hbs bg ceramah 2 sume...so after that proses ijab dn kabul dijalankan...~ayat.....~hihihih...
dengan skli lafaz "AKU TERIMA NIKAHNYA DENGAN MAS KAWEN ITU" aku sah menjadi seorg isteri kepada NORZAIDI HASHIM...menganai perasaan aku plk....fuh lega sudah....













No comments:

:::Klik, klik, klik....:::