Followers

Friday, August 13, 2010

n3 gambar jer la...

N3 nie just nk share pic jer...
Pic dimana-mana sahaja...
Termasuk yg blik kg hari 2....huhuhuhu....
Layannnnn....

~ My Hubby Car~

~After dicuci, entah bila mase My Hubby snap this pic...~

~ OTW nak g Bukit Tinggi mse nie...Sempat lg la snap dlu~

 ~ Snap lagi la...Smile....:) ~

 ~Pokok Manggis dilaman rumah nenek My Hubby...Bukan dusun tau, tepi rumah dia jer..~

~Nampak tak de org atas pokok 2, 2 la My Hubby...hihihihi...~
~Pokok Manggis nie, bini nak makan suami yang panjat....~

~ ~Wah My Hubby tingginya panjat..... Hati2 abg nnt jatuh kan... Wasiat lum tulis lagi 2...hahahah... panas jer telinga suamiku e2....i love youuuu....~~

~ Hasilnya de dalam baldi yang baru diturunkan...caya la My hubby~

~ Taraaaa,....Ni la hasil tangkapannya....hahahha...Kan main panjat nie jer hasilnya...Bnyk yang belum masak lg la...~

 ~ Ni pulak Pokok Rambutan...nak makannnn rambutan lagi laaa.... ~


~ Nie la si isteri yang xpatut suh Hubby dia panjat pokok manggis 2...si isteri sibuk snap pic kat bawah, si suami kat atas Tuhan sjer la yang thu....hihihihi... Sori abg yek...~


Ok la, layan dlu yang nie nnt kita sambung lagi...

p/s:- mrs rieyzs @ cik tun  @ MAMA LUQMAN, sori aku xsempat nk g jenguk ko kt KB...sori sgt...

2 comments:

Tina Farhana said...

sedapnye manggis. rindu nak makan buah favourite ni. kat sini takde. sadis btul. huhu T_T

Mrs Cinderella said...

tina farhana:-
blik la snie....bila nak blik??
mmg best giler la....hihiihi...
nnt nurul pos buah manggis 2 kt awk k...boleh x????

:::Klik, klik, klik....:::