Followers

Friday, September 24, 2010

Banyak Kebaikan Bila Kita Berumahtangga

Salam sume...rse mcm dh lme giler x corak coret kt dlm blog nie..**pdhl bru 3 4 hari x buat n3 dh rse mcm lme kn**...terima ksih pada yg sudi jenguk blog aku nie...aku nie pun still terkial2 lg la nk berblogging nie...seronok tgk blog2 mbr blogging yg lain mcm cnggih2 jer...huhuhuhuhu..xper2 kita boleh bljr lg kn....hihihi...
wahhh dh jauh terpesong nie...xcerly aku nk share pengalaman aku sbgai isteri selama 7 bulan lmenya **cewah bru 7 bulan yek**.... Sebenarnya bnyk jgk kebaikan kita dapat bila dh berumahtngga nie tau...
Contohnya mcm aku nie, dlu kalu kuar rmh mmg slalu pakai baju lengan pendek tp skrg  **xpercely kuar dgn hubby la** aku dh jrg2 pakai bju lengan pendek nie...kalu pakai pun mesti pakai cardigan kt luar... ye la, hubby xsuka tgk bini dia pakai lengan pendek...katany dia sorg jew boleh tgk... btl jgk 2 kan....tp kdg2 aku nie degil jgk....hihihi winkk.... Lg......hah, kalu dulu kawan2 ker sape2 dtg ker slamber jer aku free hair....tp skrg, dh berjinak2 pakai tudung bila de org dtg rmh aku....**kalu adik brdik, ipar duai or sedara mare kdg2 pakai kdg2 x..hihi..wink** baguskan ini budak...hihihi..belajar step by step la kan...Ehmm aper lg ek... dh lupa la....ok la..nnt aku update lg ape kebaikannya....*** tp keburukan de jgk tau...keburukann??benda baik pun de buruk jgk ker...musykil nie...keburukkan dg drp dri sendiri kot...hihihi...winkk*** dada....


** letak picture Amni la...**
Motif :- Bila la nak ade anak sendiri pulak nie..huhuhuhuhuhu...

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::