Followers

Tuesday, October 26, 2010

...Laman Bersawang Not Laman Sesawang....

Orang lain buat laman sesawang tp aku jd laman bersawang.... Mmg lme tak coret sesuatu kt blog nie.... "OCTOBER"...??? Knp yek..??? Bulan yg betul2 busy sekali...Mmg tak sempat nak terjah internet nie kecuali check email from customer.... Fb, Blog hanya aku mampu pandang sepintas lalu.... Nak coret, nak upload gambar mmg takkan adenya...hu3... Sebenarnya bnyk citer nak dikongsi n nak diluahkn dgn warga blog nie tp masa tidak mengizinkan.....janji nnt if i have a time, aku akan upload aper sje yg tertinggal k...Hari nie pun dah 26 Oct 2010, lagi 5 hari nak masuk bulan bru, NOVEMBER 2010... Wah begitu cepat mase berlalu..dh hampir penghujung tahun...Aku pun dah 8 bulan as a wife... ehmmm...k la..nnt smbg lg...banyk keje menanti aku skrg....daaaaaaaaaaa....

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::