Followers

Friday, November 12, 2010

9 Bulan....12 Februari 2010 (Jumaat) ~ 12 November 2010 (Jumaat)

Salam....Selamat Hari Jumaat.......12 November 2010...
 Daisypath Anniversary tickers
Hari nie genap 9 bulan aku menjadi seorang isteri.... If aku nie diberi rezeki anak awal dlu pasti skrg dah bersalin or tgh sarat kendong perut bonyotku kan..hu3... Tapi itu cuma kalu aku bunting pelamin..... But now still kosong lagi perutku nie.... de isi mknn yg ku mkn smlm n pagi td yg belum di buang lagi..hi3.... Tahniah pada mbr2 blog yg kawen pada tahun nie, dah mengandung n mybe ade yg dh bersalin pun....TAHNIAH.... 

Dah lame aku x berkarya dlm blog aku sendiri.... Sebenarnya bnyk aku nak share kt snie tp mase 2 x berkesempatan la.... Skrg nie plk cuaca x menentu, dgn kerja2 di pejabt makin banyk... Aku plk dri bulan lepas mcm antibody xbrp kuat la... Bru jer baik batuk n demam minggu lepas, but this week dtg lg....selsema + batuk..... suami la pembawanya, tp dia skrg ok jer aku plk yg menjadi2..... Hopely, sume penyakit nie cepat2 la sembuh ok.....Amin....

Ok la, cukup buat kali nie.....nak smbg buat keje ofis nie.... Drawing + Quotation dtg serentak,... Pening aku dibuatnya.... Begini la keje dgn org kan... Tp syukur la sbb kt luar sne msh ramai lg yg tanam anggur yg x m'dtgkn  hasil... tp aku alhamdulillah, hbs bljr dlu terus dpt keje smpai skrg....

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::