Followers

Tuesday, February 15, 2011

Tq En Suami...

Salammmmmm....
Halooooo....
Haiiiiii....
Lamenya saya tak berblogging kan....
Padahal tak sampai seminggu pun tak berblog..
Baru jer 3, 4 hari tinggalkan tapi rase rindu nak corak coret kat sini macam berminggu tinggalkannya...
Ish..ish...isk..
Ok la saya mau kongsi citer pasal sambutan Ulangtahun Perkahwinan saya yang PERTAMA weekend yang lepas...
Saya dan En Suami hanya habiskan masa berdua ke Genting Highland saja...
Saya rasa cukup gembira walaupun hanya 2 hari habiskan masa bersama...
Walaupun saya dah pernah ke Genting tu, tapi nie lain tau sebab saya gi kali nie bersama suami tercinta tau..
Ok la tak nak cakap banyak jom kita layan gambar dlu yek...

Peace....Gaya seorang pemain bowling profesional...hahahhaha..

Baru sampai dan sesudah check in hotel...bkn hotel tp apartment ajer...
FW hotel fully booked...huhuhuhu
En Suami....poyo jer kan... dalam lif nak g ker Genting Bowl at level 2B...

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::