Followers

Wednesday, March 23, 2011

Hadiah dari ABG EQ....

Hari tu saya ada masuk GA yang dibuat oleh blogger yang mmg femes skrg nie sape lagi kalu bukan ABG EQ... Bukan la dapat hadiah pertama, kedua or ketiga tapi just dapt hadiah saguhati...
Hadiah nie sebenarnya last week dah sampai...
Tapi korang tahu jer la, last week mood berblogging terganggu oleh sebab-sebab tertentu...hihihi..
So nie la hadiah yang saya dapat tu...
Saya pun tak tahu orang panggil ape benda alas nie.....
Tapi apa yang saya tahu benda alas nie if letak atas meja , dashboard keta or tempat licin dia xkan bergerak...
Macam melekat gitu....
Anyway TQ Abang Eq for your Hadiah Saguhati nie.....

**bukan senang nak dapat hadiah daripada org femes nie..femes berblog n skrg akan femes dalam majalah plk....bangga i tau...hahah**


**memang untuk saya...see kan ada name saya kat situ...


** saya tak tipu tau...tgk la stiker eqbalzackcom....


**sayang nak guna..so saya sangkut situ...hihihihih..

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::