Followers

Tuesday, August 9, 2011

~I Love U, Percaya Padaku~

"Terpengaruh"... Korang pernah tak terpengaruh dengan sesuatu perkara tu..
ai tahu, mesti korang pernah..lebih-lebih lagi terpengaruh dengan Mega Sale..hihihi
ape kaitan terpengaruh dengan tajuk entry tu ek..
macam nie nak citer, saya kan suka jenguk dan baca blog-blog kawan blogger saya, walha diaorang bukan kenal saya pun,suka-suka cakap kawan kan, tapi takpe ai tetap suka tau walau saya jer yang suka baca blog2 diaorang nie sume..ai tak kisah blog ai xde orang baca, janji ai dapat tulis ape-ape pun yang ai suka kat sni...lalala..

ok, back to story mory..

Terpengaruh pertama:- 
macam nie, saya selalu baca entry-entry kat blog sorang blogger yang bakal jadi mama nie, Our Secret Garden, pastu dia punya blog ade lagu tema korea kan.. agaknya selalu buka blog dia sampai balik rumah tetiba bangun tido nak g mandi mulut kuar nada lagu nie...lirik tak ingt cume yang ingat I LOVE YOU jer...hahah pelik kan, cepat tul terpengaruh... So sni ai share dengan korang video lagu tu k.


Terpengaruh kedua:-
Pertama kali dengar lagu nie kat blog Ibu Mika sorang nie.. Baru jugak la, sejak dia tukar baju baru blog dia ade lagu nie. Sampai bila balik rumah pun lagu nie bermain-main kat fikiran, pastu tadi bukak fb, ade la anak sepupu nie a.k.a anak sedara kepada blogger yang tengah nak kuruskan badan tu..hehehe..jangan marah yek Ummi M.I.M, ai doakan impian u tercapai yek sista.. Dia nie baru jer join dunia blogger tapi memang selalu baca dan mengikuti dunia blog la, but just silent reader jer la kot...jom la jengah blog dia "Kisah Kami"
So, lagu kedua yang selalu tetiba bermain difikiran saya adalah :-


Jom layan lagu-lagu nie yek...
k daaaa....

p/s:- hari nie nak promote blogger yang saya follow tau..lalalalla

:::::saya pun tukar lagu tema blog saya lagu PERCAYA PADAKU..hihihi::::

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::