Followers

Friday, June 22, 2012

blog yang terabai sebab ade orang baru..

hola uolsssss...**wah ko uolss ker sekarang....**
uhuk..uhuk..batuk sebab sapu habuk n sawang dalam blog nie..
kesian ko blog, diabaikan oleh tuannya..hukhukhuk...
nasib ko selalu malang kan blog...
nasib la ko dapat tuan macam aku ni kan..kejap hapdate kejap tak..
tapi tuan ko nie selalu jer jalan-jalan kat rumah kawan blog ko yang lain, cume kat ko jer dia abaikan...
hahahha..nasib, nasib..dah la ko punya follower tak ramai pastu tuan ko pulak tak peduli ko lagi...
takpe, walaupun ko jarang di belai tapi ko sentiasa dekat dihati tuan ko..sebenarnya tuan ko nie tak tahu nak hapdate aper...ye la, dia tengok orang lain ade blog, dia pun nak berblog bagai jugak, tapi hampeh...hahhaa..
xper..xper..sebab ko dah lame diabaikan nie tuan ko letak gambar buat ko tenang hati k..
model terbaru tuan ko tau...ye la, sebab model nie la dia selalu abaikan ko..hahha...mesti ko jeles kan..
ko kawan baik-baik tau dengan dia...

~My little princess...~

baru nampak gegel sikit anak aku nie....

"aaaaa, penat dah saya.."

"ishh..meh saya nak ambil gambar sendiri pulak la bonda..."

"dah kita nak g mane nie bonda, malam-malam pakai topi nie"

2 comments:

:::Klik, klik, klik....:::