Followers

Wednesday, July 18, 2012

::entry rojak buah betik...lalallala:::

helo..helo..helo..
wah..wah..wah...lame giler tak hapdet blog nie...
xper la, jom hari nie aku nak hapdet blog secara rojak buah betik ok...

sejak ade anak nie aku nak hapdate pasal anak jer boleh...???
tak kisah la korang suka ke tak, aku tak kisah pun....
huahuahuahuahuahua..gelak jahat...

ok, back to story morie k...

my dotter now dah 3 bulan lebih dah...hari tu mase 2 bulan aku tak hapdate pun perkembangan dia kan..

13 Jun 2012, aku g cucuk dia mase 2 bulan..
mase tu berat dia naik 1.2kg selepas sebulan berlalu.... so 6kg...
tinggi dia pulak 59.5cm dan lilit kepala 40 cm...

nie gambar dia mase 2 bulan hari tu...

dah pandai senyum n gelak bila main dengan dia

agaknya mimpi ape sampai angkat tangan macam tu...

me n my dotter...maknya lebih pada anak..hahhaa  
now bila dah 3 bulan isnin lepas aku g cucuk dia...

berat dia naik 0.8kg jer...now 6.8kg...
tinggi pulak naik 0.5cm jer...so dah 60cm...
lilit kepala dia 41cm..naik 1 cm...

nie gambar terbaru dia la...

suke benor buat muka terkejut...kena pakse duduk meniarap...

xtvt kesukaan dia...tido...

nie bukan terkejut, tapi sebenarnya dia tegur orang yang snap gambar dia tu...sape lg kalu bukan bonda dia nie...

dua-dua mek tembam...ibu dan anak...

si pipi labuh

ape la yang dia nak bagthu kat daddy dia tu...

saya nak kena cucuk nanti...

  
ibu dan anak... suka benor main tangan dia macam tu... 

dats all for today...jupe di next entry pulak k...

2 comments:

izla said...

pergh mantap la body anak awk
geram saya tengok2
anak2 saya takdela bambam mcm gini masa kecik2..

Mr n Mrs Zaidi said...

EHMM HAHAHHA..TGK MAK DIA LA SIS IZLA...KAN SAME2 TEMBAM JGK...HIHIHI..

:::Klik, klik, klik....:::