Followers

Tuesday, September 10, 2013

Daaliyaa :- Kita hampir serupa tapi tak sama

Aku nie kan macam chipsmore, kejap ade kejap takde.
Dah ler blog nie suam-suam air susu Daaliyaa jer.
Dah tu guane balas orang nok follow.
Tapi xpe xde orang nak follow pun, aku wat blog nie pun suka-suka ajer, ade mase aku taip entry tapi kalu ade mase pun kadang tu aku pulak malas nak buat entry, gitu la gamaknya....
Kesian ko blog dapat tuan macam aku nie.
Tapi aku jarang ketinggalan nak tahu citer-citer tentang bloggers yg aku follow walaupun silent reader jer..

Apekehal tajuk lain citer benda lain kan, aku nak share nie jer sebenarnya...

 Kita serupaaa...lalala
Fellaini VS Daaliyaa
Sape lagi cute???
(caption kt FB adik aku)
Gambar nie aku cilok dr adik aku punya FB. Dia tag kat aku. Takde keje agaknya dia duk mengedit gambar anak aku nie..tahu la comel macam bonda dia khennns....huahuahuahuahu..

Ape pendapat korang sape lagi super duper cute....hihihi...

p/s:- korang kenal tak sape Fellaini ni..?? nak tahu korang search sendiri k..muahahahaha..

2 comments:

Julia Johari said...

Omeyyy sgt hehehheh

Aty Fared said...

hahahahahahhaaa...gelak tengok gambar2 ni...

:::Klik, klik, klik....:::