Followers

Wednesday, February 12, 2014

Selamat Ulangtahun Perkahwinan

...Salam...

...12 Feb 2010 ~ 12 Feb 2014...

 Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah, 4 tahun aku dah melayari bahtera perkahwinan dengan en suami pilihan hati sendiri. Tipu la dalam masa 4 tahun ni takde pasang surut dalam kehidupan kami nie kan. Sedang lidah lagi tergigit ini kan pula suami isteri. Pelbagai dugaan yang kami tempoh sepanjang hidup bersama, namun kami cuba untuk selamatkan bahtera yang dibina bersama ni. Kadang tu pergaduhan dalam rumahtangga boleh mengeratkan lagi hubungan suami isteri, sebab dari situ kita lebih mengenali pasangan masing-masing. Baik buruk pasangan kita kena terima seadanya kerana kita manusia takde pun yang sempurna kan?? 

Takde ape nak celoteh, cuma aku harap dan berdoa agar perkahwinan yang dibina nie berkekalan sehingga Syurga Jannah.

~Keluarga kecil kami yang akan semakin besar, In Shaa Allah.. Alhamdulillah, dikurniakan anak-anak yang comel kepada kami~

2 comments:

Allene said...

amin nurul...

ketidak sempurnaan setiap pasangan menjadikan kita pasangan yang sempurna.

mrs kayrul said...

happy anniversary....

:::Klik, klik, klik....:::