Followers

Tuesday, November 11, 2014

My Label... D'Rafhanah

Bismillahirahmanirahim....

Allahamdulillah, sekarang aku dah de label tudung sendiri, D'Rafhanah namanya. Nama label ni sempena pangkal terakhir nama anak aku. Buat mase sekarang nie hanya wide shawl biase jer, tu pun stock sangat limit. Untuk permulaan ok la nak tambah sikit pendapatan, al maklum la anak dah 3. So kena cari duit lebih sikit untuk keluarga dan anak-anak. Korang meh la like fb D'Rafhanah.


2 comments:

Lynn Hamzah said...

tahniah...nanti nak terjah FB la...nak tengok koleksi tudung yg ada...

mommychaa said...

alhamdulillah moga maju yer bisnes nurul :)
pandai cari duit lebih...

:::Klik, klik, klik....:::