Followers

Friday, November 11, 2011

11.11.11, Aku pun nak buat N3 jugak la...

hola....
wei la wei..lame giler tak hapdate citer-citer baru...
Sejak nak jadi mak-mak orang nie memang mood nak hapdate macam dah hilang terus...
tapi disebabkan hari nie merupakan tarikh yang cantik dan juga tarikh yg ditunggu-tunggu oleh pasangan yang ingin mendirikan rumahtangga, nak bertunang, so aku pun nak abadikan juga n3 untuk tarikh nie...hihih..
xde ape yg menarik sangat pada diri aku untuk hari nie..cume ade nasib malang n nasib baik jgk berlaku pada aku...
kita bercerita untuk nasib baik dulu k, nasib baik tu aku saje-saje la kan join contest kt SURIAFM, contest nie sempena tarikh 11.11.11 nie la..SuriaFM buat pencarian 11 barang tersembunyi, start kul 11 pagi selama satu jam..aku cuba-cuba la join, sebab ade 11 pemenang untuk contest nie...dan aku la salah sorang 11 pemenang tu...wahhh suka ai tau..hahahhaa..

‎[suriafm krew]TAHNIAH kepada Ahmad Faizul, Afham Aminudin, Cik Yiyien, Buss Richer, Ina Ayied, Damansara Selangor, Mc Cartney Jesse, Misszz Fasha, Fendy Ahmad, Nurul Hidayat Haji Razali dan Suhaila Moidin!!!!para pemenang sila lengkapkan butiran anda di sini eh.....terima kasih kepada yang dah isi borang.
www.suriafm.com.my

 
dah dapat nasib baik hari nie....k nasib malang pulak, aku lupa nak bawak tel yg menjadi nyawa bagi sesetengah org, tapi xde la bagi aku..just tel tu penting if de hal2 kecemasan jer.... entah macam mane boleh terlupa nak ambil tel atas katil pagi tadi...aku tak kisah sangat la tertinggal tu kan tapi, yang malangnya lagi, bila aku nak summit borang yg aku menang kt Suria FMK kena letak no VIP Suria FM, no VIP tu pulak ade dalam tel, so mcm mne aku nak summit...alamaknya malam nanti balik rumah la kene buat...cuma aku risau borang tu kne hantar secepat mungkin..huhuhuhu...xper la, if ade rezeki dapat hadiah ade la kan...

Bila dah rasa kecewa sebab tak leh nak summit borang tu, aku pun tadi waktu rehat kuar la gi bank sebab nak settle benda sikit kat bank tu, cadangnya nak g kul 12, tapi sibuk duk isi borang kt Suria FM tu aku kuar lewat sikit dalam 12.20 macam tu la...sampai2 kat bank kul 12.40...so aku g draw duit dulu kt atm tu, lepas jer aku kuar duit, nak masuk dalam bank, alih-alih tengok pintu bank yang nak masuk kaunter tu dah tutup..ces, penat jer aku g bank tu...kalu aku tahu bank tu tutup waktu lunch, sure aku sampai tu terus masuk kaunter then ambil no dulu....hampeh tul...silap aku jugak tak tengok kt pintu bank tu dia dah tulis waktu operasi..disebabkan nak cepat-cepat aku tak perasaan pulak...so Isnin nie la g bank tu balik...sakit hati betul la..
k la tu jer la citer 11.11.11
 

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::