Followers

Wednesday, December 5, 2012

Angkat bontut jer lebih....

Nak citer pasal sorang budak. 
Tengok pada gaya macam dah terer jer kan tapi berlakon je semata-mata...
meh la nak tengok....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 ceh-ceh angkat bontut kan main yek..ingat dah nak merangkak tapi nan hadonya....


 dia letak balik bontut dia...muka blur sebab time nie dia bergerak-gerak tonggeng-tonggeng bontut dia tu...


muka suci jer...muka tak bersalah...geram jer..ingat dh boleh merangkak dah....ayooooo...sampai skrag pandai mengesot ajer la....


8 comments:

Wawa said...

takpe2! usaha lagi. Annaila masuk 8 bulan baru boleh merangkak. Pfffttttt.

CikNaa said...

daaliyaa nak merangkak! yeay... montot berat pempesss ni..kehkeh

mama ila said...

hye daaliyaa...hye mama daaliyaa..salam kenal..i follow =)

Mommy_Cha said...

oklah tu baru 7 bln dah boleh angkat bontot. anak kita dah dekat setahun baru nak angkat bontot cena tu?

Lynn Hamzah said...

x lama lagi boleh merangkak la tu...

aTieYusof Family said...

usaha lagi ye...
comel je dia..hehe;)
singgah sini...

zoora qushairi said...

salam kenal :).

sama la dgn baby izz kita.angkat bontot je lebih. hihi takpe bagi masa untuk usaha yea :)


mummy ammar said...

takpe...biasa gaya datang dulu...kikiki...lama2 pandai la dak tecit ni...:D

:::Klik, klik, klik....:::