Followers

Tuesday, December 18, 2012

Pok Nik Daaliyaa Kawen - Part ii

Salam uolss. Hari ni aku baru masuk keje. 4 hari cuti termasuk hari weekend. Jumaat aku apply cuti tapi semalam pulak aku mc. Penat jalan jauh. aku baru jer balik dari kg suami kt Kelantan. Dengan pregnent + ade anak kecik, sangat penat wehhh. Sakit habis tulang belakang kaki tangan, pinggang dan juagak urat belikat aku nie. So tak nak citer banyak2 jom layan beberapa keping gambar kawen Poknik Daaliyaa mase kat kg belah lelaki pulak. Majlis yang simple tapi sangat meriah. Sampai malam pun still ade orang datang lagi. Kalu kat bandar memang dah takde dah kot orang nak mai malam2 buta macam tu.

 
Majlis belah lelaki, memang tak de pelamin, just buat dalam bilik jer. Ni pun mak mentua n adik ipar aku yang buat sendiri. Cantik tak??


 tema hijau + putih + krim.. Cantik n sejuk jer mata tengok kan...


 Pengantin dengan kak ipar dia yang cantik + cun melecun  poyo jer lebih...


gemuknyaaa akuuuuu...tidakkkkkkkkkkkkk...
 

budak tecik baru bangun tido mase nie....  baru belajar nak duduk sendiri..tp tak lama pun duk macam tu pastu nak tertumbang balik...
 







see, kan aku dah cakap tumbang balik budak nie...berat badan betul la..
 

apehal Daaliyaa tengok aku macam tu, agaknya dia cakap, "come jugak bonda aku..." muahahahahahhahahhaa...



Ayah terlebih senyum sudahhhh...
 


makan beradap...meja tu aku yang buat dengan makcik2 laki aku..tirai belakang tu m.i.l n s.i.l aku yang buat...

 ok, dah habis pasal weeding adik ipar aku tu..
semoga mereka berdua hidup bahagia sampai ke syurga Jannah...
aminnn....

1 comment:

Aty Fared said...

Daaliya bolat sungguh..!!

:::Klik, klik, klik....:::