Followers

Monday, December 31, 2012

31 Disember 2012-Last entry for this year...

Salam semua. Lame giler tak bukak blog nie. Al maklum la seminggu aku bercuti, maka dunia maya aku pun bercuti jugak la. Hari nie baru start keje balik. So ambil kesempat la buat entry hari nie sebelum sambut tahun baru kan.

Seminggu bercuti aku juast balik kampung berehat dan tenangkan fikiran jer. Selasa malam dah balik Kl, ingat nak gi Taiping kat laki aku, tapi penat naik bus n flight balik kampung hari tu tak hilang lagi so aku berkampung kat rumah abang ipar aku kt Putrajaya jer. Kebetulan biras aku bersalin anak ke-2 baru nie, mak mentua aku pun ade datang so aku duk melapak jer la rumah dia. Duk rumah aku pun takde orang jugakkan.

tak tahu nak tulis ape sebenarnya..just nak buat entry penutup tahun jer...
ape-ape pun selamat menyambut tahun baru 2013 semua...
ape azam baru korang yekkk???

2 comments:

Aty_Fared said...

Selamat tahun baru dear...:-)

Erina Asmawani said...

Azam mama Aqil nak kumpul duit banyak2 pastu nak bawak Aqil gi holiday jauh2. Eh :D

:::Klik, klik, klik....:::