Followers

Friday, October 25, 2013

Aku bukan kaya hidup aku biase-biase aje...

Aku bukan la orang kaya dan bukan jugak anak orang kaya..
Hidup aku biase-biase aje macam orang lain..
Alhamdulillah walaupun tak kaya aku bersyukur punya sebuah rumah kecil untuk aku berlindung dari basah hujan dan panas matahari...Walaupun rumah tu rumah sendiri tapi tetap berhutang dengan bank...
Punyai kenderaan yang membolehkan aku ulang alik keje, gi jalan-jalan, balik kg dan lain-lain tempat yang ingin ku tuju. Tapi tetap masih berhutang dengan bank jugak...
Aku tak mau hidup terlalu mewah dengan duit tapi cukup la mewah dengan kasih sayang... 
Tapi kalu dapat 2 2 nya pun aku nak jugak la..hahhahahahaha
 Sape tak mau mewah kasih sayang dan mewah duit kan..??
 Tapi Allah tu mahal adil, tak kan Dia nak kasi sume nikmat tu kat kita..nanti kita lalai pulak.. 
Dapat bonus bos bagi pun dah buat kita lalai sekejap...aku la tu kan..hahahha
Aku gembira dengan kehidupan sekarang walaupun kadang tu ade jugak badai melanda..hihi..
lumrah kehidupan la kan kalu de masalah..kalu tak xde nikmat pulak asyik mendatar jer hidup nie kan.
Ape-ape pun bersyukur dengan aturan hidup aku yang Allah tetap kan..
Amin...









 
 Semalam tepek gambar anak jer kan...
hari nie aku tepek gambar aku pulak,...muahhahahaha...
korang jangan muntah hijau pulak...

Aku la mak beranak 2...tapi dah macam beranak 4 5 6 kan...
huaaaaaaaaaaaaaaaa......
nangesss









 



4 comments:

erin said...

cewahhh bonda

Umi Qi said...

bonda!....aku suka tgk anak mu bonda...cantik comel mcm ko hehhe

mrs kayrul said...

wah posing sakan betul..balas dendam ke nie...#lariklajulaju

CikNaa said...

ciknaa paling xde gmbr dgn anak tau.klu ada pn yg seksi2 aje..huhu.

pape pun semoga kehidupan nurul baik2 je k..

:::Klik, klik, klik....:::