Followers

Thursday, February 2, 2012

kakikumulamembengkak....

bila dah masuk 29w ++ nie, my kaki dah mula sembab a.k.a membengkak,
semalam mase check up pun, nurse cakap kaki aku ade bengkak sikit...
memang aku akui itu, sebab bila aku nak beli selipar or kasut ker saiz paling besar pun tak muat korg thu, aku nie dah la memang jenis kaki panjang, bak kate abang ipar aku, kasut aku boleh buat perahu selamat kan org waktu banjir or lemas dalam air,,,suka hati dia kutuk aku....huhuhuhuh..
tapi memang diakui la kan..hahahahha..
semalam, balik keje jupe kawan jap kt subang parede..
jalan jem giler, penat kaki aku tekan pedal minyak n cluch...
nasib la parking senang dapat, jupe dia jap, makan2 pastu solat maghrib, kawan aku pun balik, diaorg balik dlu sebab aku nak g usyar2 barang sambil nak tunggu jalan tak jem sikit, so aku g la kedai kasut, beli selipar bata yang tali belang 2 warna coklat tu, selipar jenis lame, sekarang memang susah nak cari selipar tu dah... ambil la saiz 8, sebab mase test b4 beli tu ok jer muat, nak ambil saiz 9 takde, saiz 10 besar sangat kot, ***kot tu sebab aku tak try pun saiz 10, konon2 nampak macam besar jer kan*** tapi bila pagi tadi pakai nak gi keje, ayoyo, selipar tu tak muat, sebab kaki aku makin kembang...maybe akibat bawak kereta dalam jem semalam...huhuhuhuhuh..ye la, konon nak tunggu jem reda, alih2 bila kuar dari parking tersekat dalam jem..penat woooo...nie pun masih rasa lagi lenguh2 kat betis...huhuhuhuh...nie la masalah orang pregnent kan....

***dah start kira pergerakkan baby...tapi tak tahu betul ke tak cara kira tu, huhuhuhu..baby kejap aktif, kejap diam jer..tido agaknya, sebab bila aku usik2 perut baru dia gerak2, agaknya marah kacau dia tido...hhahahha...***

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::