Followers

Thursday, October 4, 2012

baru cuti sehari, keja dah setimbun atas meja....

salam...
busy giler kot hari nie..
semalam cuti adik aku konvo kat UM,
masuk ofis hari nie tengok keje setimbun atas meja...
keje yang ade doh nie pun belum siap lagi..
guane kira tu....pening..pening...pening..
tak sempat nak menyingah kt blog korang..
just walking2 jer dlu....
rindu la korang nnt kt aku,.....hahhahaha
poyo macam ade orang nak baca kan..
ape2 pun korang jangan lupa kat aku yek.....


4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

seronoklah kerja bertimbun, Yana ni kerja takdak sapa nak bagi. wat kerja sendiri, terkial kial wat semua. gaji had tu gak.

♥ ROS ♥ said...

Wah biasalah tu namanya keje :p... Selamt bkerja..ekekek..

**salam pkenalan... Ros bru follow.. :)

Mr n Mrs Zaidi said...

yana:- mmg kdg tu seronok, tp kalu dtg serentak n sume nak urgent poning kepala den...hihihihihi...

Mr n Mrs Zaidi said...

ros:- tu la pasal..huhuhu...xpe ah, buat jer kan...tq ros...
salam perkenalan...nnt sy follow ros..

:::Klik, klik, klik....:::