Followers

Monday, January 24, 2011

JOM MEMANCING EDISI KE-II

Semalam saya da post entry ini, mase tu saya ikut En Suami saya gi pertendingan memancing, kat Sri Bayu Tekala, Semenyih.... ni sambungan n3 semalam k... Malas nak taip just layan jer gambar-gambar nie ok...

Pertandingan Memancing Anjuran Sri Bayu Tekala...
Hadiah Pertama:- RM32,000

Nie la dia jejaka berbaju belang kelabu biru tu....
Muka sedih + kecewa ikan tak makan umpan pancing nya...
Kesian En Suami saya... Nnt cuba lagi yek...
Si Gemuk VS Sang Perkasa...perkasa ker..???
Dak Gemuk yang ter"bajet" ayu la konon....
Gemuukkkkkknyaaa.... Baru sampai..so take a picture dulu la k...
Muka dak Gemuk yang gedik-gedik....
ish..ish..Dak Gemuk nie lagi la...
Adik En Suami a.k.a Along....

Sume gambar yang kat atas tu, semalam punya pertandingan memancing...
Gambar yang kat bawah nie pulak, secara pukal k...
Ni pun gambar masa saya ikut En Suami saya g pertandingan memancing k....





Lokasi:- MAEPS, Serdang 
Tarikh:- 16 Jan 2011
Nie kali ke-2 aku gi tempat pancing nie...
Mula-mula dulu aku ikut mase MAHA hari tu...

Pertandingan Memancing Anjuran Wak Jali Event...
Tempat Pertama:- RM 20,000
waaaa tembamnya muka saya...
Mmg patut En Suami panggil saya sekarang ISTERI SI GEMUK....huhuuhu
Wajah kebosanan...
Kusyuk tul suamiku tu tunggu ikan makan umpan dia...
Sambil sembang-sembang n berkenalan dengan Brother sebelah dia tu...
Nak tahu?? Brother tu datang dari Perak tau semata-mata nak masuk pertandingan memancing...
Giler tul la kalu orang dah giler pancing nie...





Lokasi:- Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur
Tarikh: 9 Jan 2011

First time gi sini, tapi En Suami dah kali ke-2 dia sertai pertandingan memancing kat sini... 
Dulu sebelum kahwin so g sorang-sorang la, sekarang dah kawen kene bawak bini la...
 Padahal bini gedik-gedik nak ikut....

Pertandingan Memancing Anjuran Berita Harian
Hadiah Pertama:- RM12,000


Tu la hasil tangkapan para pemenang....
If i not mistake, pemenang pertama tu tangkapan ikan dia berat 5kg ++... Seekor ikan Patin..
 Suami saya hanya dapat seokor ikan tapi kecik ajer..






Wajah-wajah Si Isteri yang dah kebosanan menanti ikan Sang Suami naik...huhuuhu...

Senyum lebar nampak laki aku sorang nie.....

Ada sebelah Brother yang duk sebelah suami saya tu, sanggup datang dari Teluk Intan, Perak semata-mata nak memancing nie... Dah la datang naik ape korang tahu??? Dia datang naik MOTOR...meh sini aku eja.M.O.T.O.R korang tahu,,terkezut aku...biar betul Brother nie...Dah la naik motor EX5...huuhuhu... Memang giler la kalu orang dah kaki pancing nie.... jangan kaki kencing udah la...

Ok la nie jer dulu aku nak update....Nnt de lagi, aku update lagi...hihihi...
Sebab boleh dikatakan setiap minggu aku akan ikut suami aku tu gi pertandingan memancing...
Cuma aku jer malas nak update.... 
Menang ke tak itu bukan alasan bagi dia, janji dia seronok, aku pun tumpang gembira la...
Lepas ni nanti aku ingat nak buat  post entry pasal bila dan dimana event pertendingan memancing tu akan datang... 
Mana tahu da pembaca blog aku nie minat memancing jugak... Ade ker orang nak baca blog aku nie..
.




2 comments:

eqbalzack said...

dulu selalu abg eq join kat seri bayu tekala...asyik dpt yg kecik2 je...tak pernah menang...hehe

Mr n Mrs Zaidi said...

eqbalzack:-

oooo ye ker...mybe mse abg eq g 2, ikan belum besar lagi..bru nie yg sy g paling kecik untuk pemenang ke-30 pun berat ikan 5kg ++...

sme la mcm en suami sy tu...huhuhuhu..

:::Klik, klik, klik....:::