Followers

Thursday, January 13, 2011

Ooooohhhhhh tidaaaaakkkkkk......

Kena saman lagi, dah la baru jer bulan lepas kne saman....mencinnyyyyaaa....Tak sempat nak gi bayar parking dah kena, dah la mesin parking tu rosak, tapi petugas MPSJ tu suh gi kaunter bayar saman MPSJ cakap jer yang mesin rosak... Bawak surat saman dan tiket parking sekali...Leceh tul la... Dah la tengah-tengah pokai sekarang nie..huhuuhuhuhu....SODIH...SODIHHHH....


6 comments:

nanonano said...

bowok beskal je lah pasnehh..
hahahaha

Mr n Mrs Zaidi said...

nanonano:- hahahahaha...tul jgk 2... nnt leh kuruskan badan...

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Mr n Mrs Zaidi said...

Mr Swift:-

Terima kasih coz sudi singgah kt blog sy nie....

Selamat Tahun Baru 2011 untuk awak jgk...Sembat lagi la...hi3..

Salam Perkenalan....

nOor aNIes said...

adoyai...da byk kali kena ni...kena beringat nxt tym..ssh btl bwk kete ni kan...heee

Mr n Mrs Zaidi said...

NOOR ANIES:-

EHMMM 2 LA PASL...
KALU BWK MOTOR KAN, SKRG MUSIM HUJAN...DAH KNE HUJAN PLK...
HU3...

:::Klik, klik, klik....:::