Followers

Wednesday, January 26, 2011

SEPATU BARU...

Hari nie saya pakai kasut baru.... 
Tengok la kaki dak Gemuk tu...
Dah la panjang + besar gedabak = kaki gajah
huhuhuu...
Tapi tetap comel dimataku la...hahahhaha...
Cantik tak kasut saya nie kawang-kawang..????
Sape cakap cantik saya kasi RM1....hiihihihii...
Kasut nie saya beli kat Vincci, Aeon Bukit Tinggi, Klang...
Sekarang Vincci de sale, so saya rembat la beli satu...

Psst..psst...psst...
Diam-diam tau, nie antara kita jer tau...
Sebab En Suami saya tak tahu saya beli kasut nie...
Pagi tadi saya nak pakai kasut nie, sembunyi-sembunyi jer kuarkan dari kotak kasut... 
Tu pun saya sorok kat dalam almari solek saya..hahahha 
Jahat tak saya...?? Saya tak jahat tapi nakal jer sikit...
Kalu dia tahu bising la nanti, sebab dalam almari kasut tu penuh dengan kasut saya ajer..hihihi..
Nanti dah lame pakai baru saya nak bagitahu, tak pun biar dia perasan sendiri kehadiran kasut saya nie...


Nie kaki saya tau, bukan kaki gajah...
Jangan salah tafsir pulak ok...
 
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"


Gambar selingan ajer..
Takde kene mengena antara yang hidup atau sudah meninggal dunia....

4 comments:

nanonano said...

amboi
stepek daun atah pale tuuu :p

Mr n Mrs Zaidi said...

NANONANO:-
HAHAHHA...COMEL TAK?? NNT IF AKAK DPT BABY GIRL SAYA KASI SATU K...

Khumaera Ismail said...

waw..stylo =)

Mr n Mrs Zaidi said...

KHUMAERA ISMAIL:-

HIHIHIHI...TQ.

:::Klik, klik, klik....:::