Followers

Thursday, January 13, 2011

Request from me to my hubby...


Sempena nak meraikan ulangtahun perkahwinanku yang PERTAMA tidak lama lagi, dengan ringan mulut dan paksa rela mintak dengan En Suami nak hadiah daripada dia iPhone 4 or kamera yang orang tergila-gila kan sekarang DSLR ... Terkejut my hubby mendengarnya.... Buang tabiat ke bini aku nie mintak hadiah mahal-mahal...demand betul... Hari tu ada jugak En Suami cakap nak gantikan balik gelang kawen aku yang kena curi dek orang mase rumah kami kena pecah masuk after 3 week kawen... Tapi aku rase macam xperlu la sebab aku dah rase cuak nak pakai barang kemas tulen nie... So aku suggest la kat dia, aku mintak benda alas nie..hi3... kebetulan pulak tel aku yang pakai sekarang dah nak uzur tp still boleh pakai lagi la cuma sekali skala nak pulak rasa pakai tel yang lebih canggih, kamera yang canggih....hu3...
 So, wahai Suami ku yang tercinta..tunaikan kan lah permintaan Isterimu ini....Huuuuaaa.... "macam la suami aku baca blog aku nii...huhuhuhu..."




Nikon D7000 announced to replace the existing Nikon D90 and at the same time launching Nikon SB700 Speedlight

(copy from Mr Google)





2 comments:

axuerha said...

aikkk..buleh plak anniversary kawen si istri lebey2 request..hahaha..best eh...

Mr n Mrs Zaidi said...

HA3...2 LA PASAL...ALIH2 LAKI AKU CAKAP PERUNTUKKAN RM500 JER... XLEH TEL CANGGIH, NNT ASYIK DUK FB, BLOG JER..HU3... KECEWA TUL LA..

:::Klik, klik, klik....:::