Followers

Thursday, December 1, 2011

:::Hari pertama bulan terkahir 2011:::

Salam...holaaaaa..laaaa...laaaa...
pejam celik pejam celik dah masuk bulan Disember...
bulan terakhir untuk tahun 2011...
sekejap je kan mase berlalu, rase macam baru jer semalam sambut tahun baru...hihihi..
biasenya dibulan akhir nie ramai akan buat refresh atau mengimbau kembali kenangan-kenangan manis pahit pada tahun 2011 nie kan...
mungkin masih ade azam 2011 yang belum terlaksana...
macam aku so far tahun 2011 nie banyak kenangan-kenangannya tersendiri..
azam tahun nie pun banyak tercapai dan terlaksana..
antara azam tahun nie adalah untuk mengandungkan zuriat hasil perkongsian hidup dengan en hubby tersayang...amboi ayat ko kan main lagi yek...macam karang karangan sekolah jer..hahah..
pastu untuk memiliki rumah sendiri, walaupun masih dalam proses (80%)...insyallah akhir bulan nie dah dapat kunci if takde sebarang masalah..
ehmmmm dapat pergi bercuti dengan en hubby...
itu jer la kot ape yang aku ingat...
tapi tak semestinya kenangan manis jer, ade jugak kenangan pahit tau,.,
tapi kenangan pahit biar jer la berlalu ditiup angin, jadikan lah sebagai iktibar dan pedoman hidup  nie yek..
aku bersyukur sangat pada yang Maha Esa kerana dengan sume rezeki yang diberika kepada aku suami isteri nie...
harap-harap rezeki bertambah lagi dengan kehadiran zuriat pemberian-Nya nanti....
dan paling penting semoga aku kuat menghadapi ujian-ujian yang diberi untuk hari nie, esok dan hari-hari mendatang....

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::