Followers

Friday, December 30, 2011

hepi besday mom....

hepi besday to you...
hepi besday to you...
hepi besday to you my lovely ma..
hepi besday to you....

~macam la ma aku baca blog aku nie kan..tp takpe sebagai kenangan untuk hari tua aku nnt~

Hari nie 30 Disember 2011, ganap la umur ma aku yang ke 61 tahun...
61 tu bunyinya macam dah tua kan..
tapi ma aku nie kuat lagi tau..
kalu ajak gi jalan2 dia memang suka la dan dia akan lebih kuat if orang suruh dia memasak....
walaupun tak berapa sihat pun terus jadi sihat if de orang kampung panggil dia untuk masak nasi dagang, nasi kuning dan seangkatan dengannya untuk kenduri bagai..
memang itu kesukaan dia kot..
tapi nanti dah balik rumah terbaring kepenatan....
kesian my momm...

ok la, dah sempena besday my mom nie...
i wish my mom sentiasa sihat...
semoga impiannya untuk ke Mekkah pada tahun hadapan tercapai...
terima kasih kerena membesarkan aku sebesar ni..

i love my mommmm so much....

~CAKE NIE AKU CILOK KT MR GOOGLE JER...HIHIHIHI~

2 comments:

izla said...

Happy birthday to makcik!
semoga sihat2 selalu :)

Mr n Mrs Zaidi said...

sme2...anak makcik tlg jawabkan untuk iizla...hihihi

:::Klik, klik, klik....:::