Followers

Sunday, January 1, 2012

1.1.2012

"SELAMAT TAHUN BARU 2012 UNTUK SEMUA WARGA BLOG.....!!!"


~CNP from google..hiihhi...~
Cepatnya masa berlalu..
tup-tup dah masuk tahun 2012..
so mesti korang sume dah ada azam-azam baru untuk tahun ni kan...
azam tahun lepas dah tercapai belum..???
kalu ada yang tercapai tu bagus la...alhamdulillah..
macam aku jugak ada setengah azam tu dh tercapai dan ada yang belum tercapai...
takpe la yang belum tercapai kita capaikan pada tahun nie k...
yang pasti setiap kali tahun bertambah semakin bertambah la jugak usia kita kan...
semoga tahun nie membawa banyk perubahan dalam diri korang sume dan saya jugak....
takde ape nak buat list wish azam baru..
cuma harap-harap dapat melakukan yang terbaik untuk tahun nie dalam sume aspek...




5 comments:

aTy _faRed~ said...

selamat tahunbaru..:)

cheq sue dieyha said...

boleh bg email x?saya ada aomething nk tnya awak.jemput singgah ke blog sy yea..

Mr n Mrs Zaidi said...

SELAMAT TAHUN BRU JGK SIS ATY...

Mr n Mrs Zaidi said...

EHMM BOLEH JER....NIE EMAIL SY nhr_cinde@yahoo.com.my...

cheq sue dieyha said...

selamat tahun baru,thanks bg email.
saya follow:)

:::Klik, klik, klik....:::