Followers

Wednesday, December 29, 2010

Macam mane nak jawab apabila kena TAG...!!!???

Semalam aku kene tag oleh Axuerha... Tapi aku tak tahu macam mne nak buat tag tu, then aku just copy n paste ajer la ape yg dia tag kat aku....cuba lihat link nie... Aku mmg blur, al-maklum la aku nie mmg buta IT sikit...(",) Orang berblog, aku pun sibuk nak berblog jgk....Pastu mula la terkial-kial...Cuba tgk blog org lain, cantik-cantik ajer dan nampak sangat la menarik tp my blog xde la secanggih blog2 kamu sume...sesangat la sedih... Tapi skrg nie pun, aku dah mula join contest yang dibuat oleh blogger-blogger yang aku follow... Tu pun aku akan tgk dlu contoh-contoh yang orang lain join, pastu baru aku buat...Tapi ape-ape aku tetap mahu belajar, sbb berblog nie boleh hilangkan stresss....bila tension-tension dengan keje aku layan blog... Dlu aku suka layan Fb tp skrg sedikit sudah boring dgn FB nie... Entah knp,.... Korang tahu tak knp..!!!??? Huhuhu ;-{
Ok la...banyak kije ofis kne settle untuk dis month.... Tinggal beberapa hari lagi kita nak sambut tahun baru kan....To be continue.... Daaaa....

With Love,
Mr & Mrs Zaidi...

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::