Followers

Monday, December 20, 2010

Oh Burger Prosperity...It's Come Back!!!!!


(Copy from PROSPERITY BURGER FECEBOOK)

Sejak kawen nie memang aku jarang ambil tahun pasal makanan FAST FOOD like Mc'D, KFC dll.... Sebabnya aku memang dah jarang makan sume tu...(Sbb utamanya En Suamiku bukan la penggemar makan fast food ini..hu3...) if betul-betul teringin nak makan jer baru aku makan... Kalu dulu, kuar jer rumah gi jalan-jalan, mesti akan makan fast food... Yela cepat + best.. Kalu kuar menu baru mesti aku tahu tapi sekarang Prosperity Burger dah datang balik pun aku tak tahu...Lupa..Yang aku tahu biasenya nak Tahun Baru Cina baru kuar... Tapi lucky la aku tgk Abg Eq punya blog n3 dia makan burger nie.... Jelesnya....buat aku terliur jer....OH MY PROSPERITY BURGER....Kau buat diriku meleleh air liur tau.... Oh Encik SUAMI, meh la teman ISTERI mu yang mengidam nak makan burger nie....(Nie kalu mengandung mesti anak meleleh air liur bila daha lahir kalu tak dapat makan mase tengah pregnent,,huhuhuhu...tapi aku tak pregnent pun...hi3..)

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::