Followers

Thursday, July 19, 2012

::anak aku besar ke baju yang aku beli tu kecik....????::

aku ade terbaca satu entry kat blog sis aty a.k.a 'aku' bukan bidadari pasal baju raya anak dia Qaleef...
sebenarnya baju-baju tu sume nak pakai raya tapi belum sempat pose dah dipakaikannya..
situasinya sama macam aku jugak... baju yang sepatutnya aku beli nak pakaikan mase raya dah selamat pakai sebelum pose lagi...
mase beli baju tu sume aku tengok kan main besar baju tu untuk Daaliyaa...
tapi bila dah basuh, then pakaikan untuk dia ngam-ngam dah dengan dia..
padahal baju tu sume kebanyakkan saiz 6~12m...
tapi bila si bunga aku pakai dah ngam-ngam dengan dia...
nampak gayanya kena cari baju raya baru la untuk semek bunga tu...
botak kepala daddy dia...termasuk bonda dia jugak la...
tapi kan, sekarang mood raya just for my baby jer...
untuk aku n suami macam terbang entah ke mana...

korang abaikan ajer la gambar bonda daaliyaa tu, bajet ayu la tu....
fokus pada anak sahaja... baju tu aku beli saiz 12 (0~6m) brand Baby Kiko, mula-mula aku beli baju nie macam besar dah dengan anak aku..nak ambil saiz 14 (6~12m) macam tak cantik la pulak terlalu besar..dia pun bukan boleh jalan lagi kan...
:::wei baru aku perasan gambar nie, aku nie macam nak tunjuk gelang tu je kan..tangan dah la besar giler.. ni bukan acara nak tunjuk gelang k, lagipun bukan emas tulen pun, emas zhulian jer pun:::

 tengok ngam-ngam dengan anak aku kan...


yang nie pulak siap nampak pusat kalu terangkat sikit baju...hok pulak saiz 14 (6~12m) brand yang same macam tadi..

my bunga

nie saiz 12m..pun same ngam-ngam jer dengan dia..tp nie brand lain...



yang ni pun gitu jugak...
brand baby kiko saiz 12
 

so, kesimpulannya, kalu nok beli baju anak biar la berpada-pada dan biar besar sikit takpe... :::ingatan untuk diri sendiri jugak nie:::
memang la nampak tak comei bila baju anak kita pakai tu besar, tapi jenuh la nak membeli baju diorang kalu pakai 2 3 kali dah tak muat... dah la baju baby nie lebih mahal daripada baju orang dewasa.. 
botak kepala den... :::tapi untuk anak mahai pun takpe kan:::


No comments:

:::Klik, klik, klik....:::