Followers

Friday, July 20, 2012

{{ganti balik...alhamdulillah..}}

tadi aku citer pasal stok susu yang tumpah kan..
alhamdulillah, lepas balik lunch tadi aku gi perah susu kt pantry..
terkejut mak nak oiii, xpernah dapat hampir 9oz sekali pump.. sekali hari nie dapat 9oz...suka suka suka
aku tahu mesti ade cakap eleh tu pun ko nak banggakan..aku releks jer sekali perah dapat 15 ~20oz..
ok, fine tabik springgg la kat korang yang dapat stok banyak tu sekali pump..
tapi untuk aku 9oz sekali pump cukup banyak tau...
kalu dapat pun maybe waktu malam lepas balik keja dalam kul 8~10pm...
kalu siang hari paling banyak aku dapat 5~6 oz macam tu..
so tadi syukur sangat dapat 9oz,..suka mak nak oiii.....yihoooo..
boleh tampung hok tumpah semalam 4oz tu....
betul janji Allah, ape yang hilang pasti Dia ganti balik.....
terima kasih ya Allah...

[bukan senang tau aku nak dapat macam nie sekali pump....jenuh pump tahu tak...huhuuhhu]

8 comments:

izla said...

rezeki nak sambut ramadhan.
insyaAllah masuk ramadhan nanti, makin melimpah ruah. :)

PUAN SUE said...

wah..Alhamdulillah..berkat hari jumaat ni

PUAN SUE said...

wah..Alhamdulillah..berkat hari jumaat ni

PUAN SUE said...

awak nak bgtau ..awak pya tempat komen kn setting tau..sbb klu nk komen kena letak hruf yg pelik2 tu..

Mr n Mrs Zaidi said...

tu ah pasal sis izla...suka sgt...harap2 berterusan la begini..amin...

Mr n Mrs Zaidi said...

tu ah sue..alhamdulillah...

aTy _faRed~ said...

haaaa..rezki Allah bagi..alhamdulillah..sonok kan pump dapat banyak macam tu..:) memang kene gigih ar..:)

Mr n Mrs Zaidi said...

ehmm tu la pasal.. sis aty...
harap2 macam tu sokmo la...hihiih..

:::Klik, klik, klik....:::