Followers

Wednesday, July 25, 2012

RISAU..anak minum susu 20~25oz sehari, maknya pulak boleh supply susu less 20oz satu hari..

pose hari ke 5..
macam lemau sikit...
tadi terkejut bangun tido kul 5.30..
nasib sempat sahur, tapi tak puas nak minum air banyak-banyak..
"terbangun" pun sebab si kecik tu merengek nak susu,
aku nie mata rabun...
bila tak pakai mata satu lagi mula la tak nampak jam kat dinding..
nasib laki aku bangun sekali, tengok jam dah kul 5.30..
cepat-cepat dia bangun goreng nasi bodo...
nasi goreng bodo means letak perencah nasi goreng, letak nasi, kaco-kaco..zupp siap..
pastu goreng telur mata...tu jer sahur hari nie..
si bini pulak, buat air...sodih...

eh..eh macam lari tajuk jer kan..

nie aku nak citer, si anak dara aku sekarang makin kuat menyusu...
bagus la..aku suka kan bila anak kita nie kuat nyusu,
tp yang buat aku risau, stok susu untuk dia...
dah la sekarang terjejas sikit stok susu aku...
aku xleh nak kerap pump..
makin kerap pump makin buat aku tidak bertenaga...
sekarang pulak sakit tekak, mula rase dahaga tu makin menjadi-jadi..
tapi aku mampu bertahan lagi la..
setakat nie mampu berpose penuh lagi...
macam mane yek nak kasi bertenaga time pose, dalam mase yang same boleh pump susu seperti biase...

3 comments:

izla said...

chaiyok chaiyok..
jangan stress sangat.
tapi malam harus kene minum air banyak2

NiKiHs@RuN said...

hurm,yat ce try minum air longan waktu malam..org kate leh bnyakkan susu...

aTy _faRed~ said...

rajin n gigih lagi mengepam...dan lagi aty makan kurma kemain banyak..macam makan buah anggur..hahaha...jangan putus asa..insyaallah..:)

:::Klik, klik, klik....:::