Followers

Wednesday, February 20, 2013

20 Feb 1997 ~20 Feb 2013....16 tahun berlalu...

As-Salam.....
Hari nie genap 16 tahun Pok (ayah) meninggalkan kami sekeluarga menemui Yang Maha Esa. Rindu sangat kat Pok... Rase macam baru jer dia tinggalkan kami sume... Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang mukmin yang beriman...In Shaa Allah....Amin... Al-fatihah.... 

 aku bersama arwah Pok dan arwah Abg aku...

 Aku + Kaklong +Ma + Arwah Pok

Aku + Arwah Pok + Ma (tapi kepala tak nampak, sape tah ambil gambar nie, sian ma kepala tak nampak) + adik aku Wawa dan Kay......

8 comments:

CaNvAS pUTeh said...

arwah abg akak meninggal sbb ape kak?

Mr n Mrs Zaidi said...

hana:- dia xcident...

CaNvAS pUTeh said...

al fatihah utk ayah akak..
arwah abg akak meninggal sebab ape?

CaNvAS pUTeh said...

masa tu dia umur bape?

Mr n Mrs Zaidi said...

mase tu umur dia 26 tahun..tinggal nak sorg....skrg anak dia dh darjah 6 dh pun...

Aty_Fared said...

Semoge awak terus tabah...mesti rindu kan....

Mommy_Cha said...

sebak rasanya...al-fatihah yer sis :(

izan mama mia said...

mg aman rohnya di sana

:::Klik, klik, klik....:::