Followers

Monday, February 4, 2013

Kekonon nok jadi lawa...

Semalam pagi sampai petang duk rumah jer.. Pagi tu kekonon buat facial muka sendiri nak suh jadi lawa sikit kan...tapi alih2 lain jadinya....uwaaaaaaaa...


korang tengok muka aku, habis naik ruam merah2...dah la gatal2..hari nie kat ofis meremut gatal wei..geram jer nak garu-garu muka nie..tak tahu la alergi dengan masker yang aku pakai ataupun hormon bila pregnent jadi ginie...huhuuhuhuhuhuhuuh... bila tunjuk kat laki aku dia cakap, "Daaliyaa, tengok la bonda tu, masker la sangatttttt"......

5 comments:

Zana Adieyza said...

zana pernah dulu try masker beli kat farmasi.. tetiba naik segala ruam.. lepas tu payah nak hilang.. heheheh..

lps ni kena hati2.. kena tgk kandungan / bahannya dulu... hope cepat ok yer yunk..

CikNaa said...

pakai ape jd gini? ciknaa plak bila ngandung je mesti kulit jd mggelupas..

Nurul Aziz said...

masker buat sendiri? atau masker beli.. kalau beli jenama apa eh?


♥ ROS ♥ said...

olor cianyer kak.. lpas ni kena be careful la.. ros kkdg tkut gak nak facial muka ni.. :(

D Yatie said...

get well soon.. tak pernah pakai masker tapi muka tetap ... penuh jerawat.. haha

:::Klik, klik, klik....:::