Followers

Wednesday, February 6, 2013

6 Feb 2013 - Rezeki, Alhamdulillah

Tadi entry dugaan dan sedih, tak mau ingat lagi citer sedih2 nie... Berdoa dan mengharap anak dara aku sorang tu cepat sembuh dan sihat seperti biase. Takpe la badan dah susut janji kesihatannya baik sudah memadai untuk aku.

Back to citer happy pulak hari nie, pagi tadi masuk ofis macam biase la kan. Pastu kawan ofis aku cakap semalam dia dah dapat bonus. Aku pun dengan penuh sabar menunggu akaun masuk ofis, dia masuk lambat sikit. Then bila dia tengok dia dah masuk ofis, aku senyum n tunggu dengan penuh kesabaran.. Sabar keerrr?? padahal dalam hati bila la, Ms Ea ni nak kasi aku cek untuk bonus. Nak tahu jugak berapa dapatkan tahun nie..

Buat-buat ade keje, padahal memang 2 minggu kebelakangan nie aku memang senang lenang jer dalam ofis. Sume keje dah siap, tender n drawing pun sekarang xde masuk sangat mybe nak raya cina kot so aku ape lagi enjoy la duk dalam ofis.. Enjoy2 jugak, mau xde bisness lingkup bahaya wooo..tak pasal2 aku kne berhenti keje...tapi best jgk boleh duk rmh jaga anak...hihihiih..

Mula2 sembang pasal anak dulu, pastu baru la dia cakap "Nurul nie ade bonus untuk u, nanti lupa i nak kasi u cek"  sambil jalan mai kat meja aku nak kasi envelope... Dapat tu mesti la cakap TQ kan, takde la terus bukak envelope tu kan, layan Fb  jap, pastu baru la bukak.. bila tengok payslip...wahhhh Alhamdulillah, lebih banyak dari tahun lepas..dapat la dalam sebulan lebih gaji...syukur doh tu...pastu sengih2 la sampai ke telinga...hiihihihihiihihiih....

ni la buktinya...hahahhaha..mesti korang cakap, eleh aku bonus dah nak habis dia baru duk sibuk nak bgtahu dapat bonus....xper la kan, rezeki masing2...pastu nak kongsi benda baik dengan kawan-kawan tak salahkan..


p/s:- bgthu suami dapat bonus, hari nie bila dia tel aku, wah kan main puji aku....xde makan dek pujuknya...tapi bonus laki aku tu wajib dia kne share dgn aku...hahahhahahahah...

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

nampak angka 4 lah kat depan dan semesti nya jumlah pun 4 angka .. Alhamdulillah..rezeki !

Unknown said...

untung la kn...
company ni projek dh masyuk juta2 pn tk share dgn staff kot...
rezeki masing2...
rezeki utk ank2 la tu kn...
yg bakal menyusul nnt tu...:)

DYatie ABakar said...

Alhamdulillah. Seriously rezeki anak.. :D

diary_ciknaa said...

rezeki tu kan?
bleh cari barang baby :)

:::Klik, klik, klik....:::