Followers

Thursday, August 2, 2012

asal tido mesti mengigau....

salam ramadhan...
hari nie dah 13 hari puasa kan....
lupa dah aku pun..hiihih..
dulu setiap hari duk kira bila nak raya tapi tahun nie takde maknenya nak mengira...
sebab-sebab, cuba baca entry lame yek...hihihi..
ok, nie nak citer pasal anak dare aku sorang nie,
sekarang suka benor kalu tido mengigau tau...
bukan jerit-jerit ker, suka-suka ker tapi dia mengigau menangis...
pernah sekali tu [banyak kali jugak la], aku dengan en suami duk tengok tv tetiba dengar macam ade orang menangis sayu-sayu jer, tengok2 rupanya anak sndiri yang menangis...
bila tengok dia menangis kitaorang laki bini bukan nak angkat dia ke ape, tp duk tengok jer...[siap gelak-gelak lagi]
[teruk punya mak pak kan..]
bila dah esak2 tu baru aku ambil dia then pujuk-pujuk, bagi nenen baru ok..
selalu tau macam tu...kenapa yek???
biasenya kalu dia tido siang hari la jadi macam tu...
ke sebab terikut-ikut aku time pregnent...
sebab aku dulu mase pregnent boleh dikatakan nangis jer..tak tahu kenapa..
laki suh masak sup tulang pun aku menangis, sebab aku tak suka bau sup yang berkaitan daging lembu mase pregnent dulu...huhuuhuhuh..[manja terlebih sudah..]
tapi itu la hakikatnya...




[nak letak gambar tapi tak tahu kenapa tak boleh nak letak, nanti kalu dapat taruk gambar aku hapdate balik]




dah boleh taruk gambar sudah...



mula-mula..uk ek uk ek dulu....


pastu bunyi suara syahdu jer tangis tu.. [tersedu-sedu dah mse nie, macam sedih sangat la siap mulut terjebek-jebek]



dari teresak-esak, last-last meraung...waaaaa [alahai kesian kamu duhai anak]



agak-agak kenapa dia menangis yek...kadang tu tengok macam orang nak tinggalkan dia jer...huhuuhuh







No comments:

:::Klik, klik, klik....:::