Followers

Tuesday, August 14, 2012

dah nak raya la....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

Salam bloger...
sekejap jer kan masa berlalu..
tup tup dah nak raya la...
hari nie dah berapa hari pose ek...
aku lupa ah sbb aku pun dh 5 hari ponteng pose..hihihiih..
ape-ape pun aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kat sume kawan-kawan alam maya aku nie...
mungkin terlalu cepat aku nak wish tapi takpe la sebab aku takut lepas nie tak sempat nak buat entry lagi.... so wish awal-awal la kan...
semoga Aidilfitri nie membawa satu pengertian buat kita semua k...
yang balik kg tu, berhati-hati di jalan raya ok...
ingat insan-insan tersayang yang menanti kepulangan anda semua....[termasuk aku jugak nak balik jauh nie..]
bila korang sume start cuti..?? 
aku, kalu takde ape2 hal maybe sabtu pagi bertolak balik ke kg suami kt Kelantan..Insyaallah

Selamat Hari Raya Semua.....
Maaf Zahir Batin jika tersalah taip, terkecilkan hati korang sume...
Lot of Love..

....Bonda, Ayah and Daaliyaa...


[P/S:- Insyaallah, kami akan buat open house bila balik KL nanti... Nak jemput semua kawan-kawan alam maya nie... bila tu nanti aku bagi tahu balik k... Insyaallah....]

1 comment:

Aty Fared said...

selamat hari raye kat awak jugak..hati2 drive nak balik kampung tu..[pesan pade asben]..jauh tu perjalanan...
akak jumaat keje lagi..sob sob..seb baik tahun ni raye dekat jer kat shah alam..huhu..

mintak maaf dzahir batin yer kalau ade salah silap..:)

:::Klik, klik, klik....:::