Followers

Monday, August 27, 2012

Selamat Hari Raya....

Salam semua....
hari nie dah 9 Syawal kan..[hari nie dah start keje...malasssss..]
kejap jer...
tapi aku baru hari nie nak hapdate pasal hari raya...
almaklum la cuti beraya memang tak sempat ber'on9'...
lebih-lebih lagi ade anak nie...fokus pada anak jer la..
hari raya pun kurang ambil gambar..
sempat tangkap mse raya pertama jer n ke-2 pun ambil dalam kereta otw balik terengganu...
mase kenduri kawen kakak aku pun, xde ambil gambar..
mood ambil gambar ke laut...
melayan kerenah anak jer time raya...
sebab dia dah mula kenal bonda n ayah dia...
so asyik menangis bila org lain dukung dia tapi lame2 baru dia ok...
jom layan beberapa kepin gambar yang ade kt dalam tel cikai aku nie...

tido aje ini budak...otw blik kelantan...

termenung jauh nampak.....tengah fikir nak kutip duit raya dengan sape agaknya...hihihihihihi...... ini budak dh 8kg = 4 bulan....

raya bertiga....seronok... tema merah hitam..

my family [Daaliyaa+Bonda+Ayah]

Bonda wif Daaliyaa

ayah dan daaliyaa... "anak saya membesar bagai juara" kata ayah

wif my m.i.l n my s.i.l...

bonda yang poyo...raya ke 2 otw balik terengganu







2 comments:

Mommy_Cha said...

kuussss semangat tgk baby awak..:) comeinya lahai....

Mr n Mrs Zaidi said...

EHMM TULA, MAK DIA DIA PENAT NK DUKUNG DIA MOMMY CHA...

:::Klik, klik, klik....:::