Followers

Monday, September 3, 2012

open house dimana-mana....::::MERDEKA OPEN HOUSE....:::: ~Part 1~

Salam...
selamat kembali bekerja semua...
dah puas ker cuti 3 hari lepas..??
aku lum puas lagi kalu boleh nak cuti sampai bila-bila tapi gaji jalan boleh gitu...[bukak company sendiri pun boleh bankrup macam nie gayanya..]
cuti 3 hari lepas mase habis g open house n buat open house jer....[bukan rumah aku, rumah kakak aku jer]
penat jugak la tapi seronok jupe sedara mara yang tak sempat jupe raya hari tu..[sampai rumahtangga sendiri terabai..muahaahaa]
tapi sebelum tu nak ucapkan "SELAMAT HARI MERDEKA yang ke 55 tahun" untuk negaraku yang dicintai dan disayangi selalu...hihihi..sori ah lambat wish...

"MERDEKA..MERDEKA,..MERDEKA..."

"tanggal 31, bulan 8, 57..."
"Merdeka,,, merdeka,,,merdeka...." [dah-dah takyah nyanyi lagi, orang lain dah sambut bagai ko baru nak nyanyi dah la tu lirik salah]

ok fine...

back to open house la pulak...

31 Ogos 2012..
rumah abang ipar aku [abang my hubby] kat putrajaya...
dia buat open house + sambut besday anak lelaki dia...
kitaorang gerak dari rumah kul 3 lebih..


tido dulu seround sebelum g open house...
owt ke ke Cheras, panas la, so pakai spek ah...
sebelum g putrajaya aku g rumah akak aku dlu kat cheras..
hantar periuk n tray makanan yang aku pinjam mase buat makan masuk rumah tempoh hari...[1hb dia buat open house]
so gerak dri rumah kakak aku dalam kul 4 macam tu ah ke putrajaya...

cake besday boy....sebab anaknya si Faris minat bola, so tempah kek bertemakan padang bola la... murah sangat kek nie 2kg = rm80 jer kalu tak silap aku...sedap pulak tu

coklat...sangat sedap..yang nie ciksu [bini paksu laki aku] aku kasi hadiah kat besday boy...
besday boy wif his mama

mak-mak dengan anak masing-masing... cik anis [bini pakcik zaidi] bertudung biru anak dia AFIQ, kak inda [biras aku la tu]...

smile
nie la ciksu...tu anak dia Habeeb..mengamuk taknak bergambar...huhuuhu..orang baru boleh kaki, nak jalan jer la kejenya,..yang gegel baju pink tu Eisya, anak buah aku...dia nak ikut aku mase aku gi rumah akak aku kat cheras hantar periuk tu..ni anak akak yang duk perak..

daaliyaa, bonda dan eisya... cekcinya eisya duduk...nampak spender tau...

bonda wif daaliyaa...ayah...???? tukang ambil gambar nie...

kitaorang gerak balik lepas maghrib dalam kul 8 lebih...
menu hari tu nasi kerabu, speggeti, hotdot, kek, kuih raya, air soya, air koktail.....ehmmmmm ayam bakar...
tu jer hok aku ingt...hihiihih


bersambung....



4 comments:

nanonano said...

comeynyeee budak debab neh!

Mr n Mrs Zaidi said...

nanonano:- tq untie na....

Aty Fared said...

debab nyer..!!! tembam....kalau gomol2 tu besh...!! :)

Mr n Mrs Zaidi said...

aTy_faRed :- mmg debab ah sis, lenguh maknya nk dukung skrg...huhuhu..

:::Klik, klik, klik....:::