Followers

Thursday, May 23, 2013

***Today Is My Besday***

Alhamdulillah, hari nie 23 Mei 2013, genap usia aku 27 tahun.
Dah makin tua rupanya.
Lagi 3 tahun nak masuk 3 series.

Sempena hari lahir ku ni :-
~Aku panjatkan kesyukuran kepada Ilahi kerana memberi aku peluang untuk terus hidup dimuka bumi-Nya ni~

~Aku berharap diberi kesihatan yang baik untuk menjalani segala rutin harian dan juga ibadat kepada-Nya~

~Dipanjangkan umur agak dapat aku memohon keampunan kepada insan2 yang pernah terguris hati or kepada insan yang pernah aku sakiti hatinya. Dan paling penting kepada Penciptaku dimana kadang aku lalai dan leka dengan segala perintah-Nya~

~Aku bukan insan yang sempurna, namun aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri sendiri, suami, anak2, mak, keluarga dan yang paling penting kepada Penciptaku~

~Aku bersyukur kerana diberi peluang untuk menjadi seorang anak, isteri dan jugak seorang ibu dalam usia begini~


 ~copy paste gambar dr entry lame~
~blog aku skrg tak leh nak upload gambar la~


5 comments:

izan mama mia said...

happy besday

Nurul Hamimah said...

happy 27th birthday bonda Daaliyaa...:) panjang umur, murah rezeki, semoga dipermudahkan bersalin 2nd baby...Amin

achiek anis said...

HB sis..hehe...tetiba teringat lagu kat channel Babytv.com..."Today is my special day" ngeee

Siti Haslinda Sadiken said...

sayanggg..happy birthday!!!

Siti Haslinda Sadiken said...

sayanggg..happy birthday!!!

:::Klik, klik, klik....:::