Followers

Tuesday, March 12, 2013

Tiket 2 jer TAPI masuk 4 orang...

Dah nak balik keje banyak pulak nok buat entry nya kannnn...
Nak citer aku hari tu beli 2 tiket tapi boleh masuk 4 orang....hihiihii
Syokkk jgk tengok berempat nie, setelah sekian lama tak masuk.... 
[kalu masuk masjid/surau lagi baik sepatutnya...]


 2 tiket wayang untuk 4 orang
aku+laki aku+Daaliyaa+baby = satu family 4 orang
hihihiihih...



Dah lama tak tengok wayang, Daaliyaa pun dah 10 bulan ++..
Dalam tempoh tu la kot tak pun lebihh lagi aku tak gi tengok wayang..
Tapi bagus jugak, jimat duit...
Pertama kali aku masuk wayang bawak Daaliyaa sekali sejak lahir..
Dulu time dia dalam perut selalu la bawak dia...
Bila dah lahir, baru sekali...
Reaksi Daaliyaa...??
Mula2 macam takut2 gitu, pastu sekejap nak duduk, sekejap nak berdiri, sekejap nak dengan aku, sekejap nak gi kat ayah, pastu sekejap nak susu, sekejap nak nenen last sekali tido....dengan ayah dia sekali bantai tido jugak...padahal laki aku tu la kemain ajak tengok wayangnya...alih2 sekerat citer tengaok pastu tido dengan anak..siap berdengkur lagi..ayooooo...
Nasib la aku ambil seat couple tu, senang sikit, kalu tak, mengamuk orang sebelah kena gangguan dari kami...hihihiihih..
Hok dalam perut pulak, tergeliat san, tergeliat sini...
Tapi seronokkkkk.....rase macam wahhh, ade anak kecik pun boleh enjoy jgk....

6 comments:

Wawa said...

still tak berani bawak budak kecik tu nengok wayang...hahaha...

DYatie ABakar said...

kte teringin jugak nak bawak arissa g tgk wayang.. arissa dh nak masuk 1tahun2bulan dh.. hihihi...

Unknown said...

wahhhh...Daaliyaa gi tgk wayang yer..hehehe...ila xpernah lagi bawak hannani...dia kann xsuka duk diam..huhu..risau kalau bawak gi wayang...

Mr n Mrs Zaidi said...

wawa:- mula2 risau jgk tkt dia buat bising, tp mse tu dia mai2 bru bngn tido..hihihihi..so try la..

Mr n Mrs Zaidi said...

d-yatie:- try la..lum cuba lum thu mcm mne kan..tp kalu nk bwk better ambil yg seat couple tu...hihihi

Mr n Mrs Zaidi said...

mama ila:- daaliyaa buat wayang jer.. try la..gi time mlm sikit pastu mesti dia tido, sbb gelap n sejuk...hihihi.. mula2 jer dia tak duduk diam..

:::Klik, klik, klik....:::