Followers

Tuesday, March 12, 2013

Its from my hubby...Tq n love u la...

Tahun pertama "ngepau" laki aku laptop sebutir
Tahun kedua "ngepau" laki aku  henset sebijik
Tahun ketiga.....??? Ape yang aku ngepau dari laki aku...??
Nak tahu tak..?? Tak nak tahu pun aku nak kasi tahu jugak...hihihihihi..

Meh sini aku nok tunjuk siket...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


####################################


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


####################################



Meh dekat sikit, kang dop nampak pulak...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


####################################


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


####################################


Meh turun bawah sikit....hihihihiih...



"Barang" gini la hok aku ngepau tu...
Tapi hok nie, hok lama punya...
Jam hantaran kawen dulu..
3 tahun lebih aku pakai jam ni, dari kawen sampai 7 Mac 2013, kul10.55 malam...
Pastu jam tu "mati" buat seketika...
Elok jer "mati" time aku nak gi Taiping...
So ape lagi,  ade alasan ah nok cari jam baru hok mahal la sikit, bukan yang rm10 tu..kikikikiki



So hasilnya dapat la yang ini pada 8 Mac 2013....
I likeeee......
Senyum sampai ke telinga...kikikikiki



Takde la mahal ribu riban pun, tapi sangat la berharga buat aku..
ye ah, pemberian dari suami tercinta khannnnnnssss...


Tahun nie lambat sikit hadiah anibeseri...
Ambil mase nok pilih, nok fikir n nok ngepau hadiah ape dari laki aku tu...hahahaha...

2 comments:

D Yatie said...

hehehe.. lambat pun.. at least ada jugak.. kan? :)

Mr n Mrs Zaidi said...

D-Yatie:- ehmm thu xper...hihiihih..

:::Klik, klik, klik....:::