Followers

Monday, June 10, 2013

Daaliyaa :- Makin besar makin susah nak bergambar...

Sape rindu Daaliyaa...????? Angkat tangan....!!!!!!!!!
Jangan muntah hijau sebab banyak gambar mek bunga tu dalam entry..
Mek bunga sekarang nie susah benor kalu nak tangkap gambar nie..
Kalu aku panggil nama nie nak ambil gambar, dia wat tak tahu jer...hohoho
dah terikut perangai ayah tul la..
kalu tu pun macam2 gaya dan aksi ler dia buat bila nak ambil gambar nie..


 
dah cantik posing tapi  bukan nak pandang kamera pun...


orang suh senyum jer dia gi nganga mulut la pulak, nak tunjuk sangat gigi dia 6 batang tu..

 menguap la...

 orang suh pandang kamera dia sibuk pandang benda lain...

 buat2 lentok kepala...


 buat muka "hodoh"... sabar jer la...

korang tengok je la gambar bawah nie, macam2 gaya ade eh...















7 comments:

CikNaa said...

mata ciknaa nengok kt perut bonda lebih dr daaliyaa.. hoho.

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

manis nya muka Daaliyaa.. eh adik Daaliyaa girl juga ke? :)

m@m@yAyA said...

alolo pandainya daaliyaa wat mcm2 posin eh..
cutenyala hai ank dara nie..bgus pndi pndang camera lau yaya eksen org soh pandang camera bujet retis dia pndg arah lain..huhu

Siti Haslinda Sadiken said...

sama la kita cikna..tp segan nak bgtau..hahahha

Aty_Fared said...

rindu kat daaliya...lama tak jengah...ni baru lapang sikit..:)

azizah :) said...

alaa comel! pandai daaliya posing..

With Julia said...

Daaliyaaaaaaa
Umi QI windu sama kamu....makin besar makin tomei yer buat muka mcm2 aksi heheh lucu tgk yg part gambar marah tuh...pasti ibu daaliya penin pale nk amik gambor xmo duk diam heheh

:::Klik, klik, klik....:::