Followers

Friday, November 30, 2012

9 weeks already...

Salam Jumaat, hari terakhir keje di bulan Nov 2012. Esok dah masuk bulan baru dah. Kejap jer kan masa berlalu. hari genap usia my little baby dalam perut nie 9 minggu. Tak sabar nak jupe baby baru nie buat teman bonda, ayah dan kakak Daaliyaa nanti. Sekarang mual, loya semakin menjadi-jadi. Daaliyaa pulak semakin hari semakin manja dengan aku. Memang kadang tu balik keje penat sangat. Kalu nak makan sekarang kena biar dia tido dulu. kalu tak memang kena kaco or dia menangis suh dukung dia. Kadang tu kesian jugak kat dia, yela balik keja mesti dia nak main dengan Bonda dia tapi apa kan daya, bonda dia nie penat sangat. Main la dia sorang-sorang, kadang tu ade jugak la aku main dengan dia. Bila ayah nak habis keja kat Taiping tu pun tak tahu la. Setiap kali tel mesti aku mengadu penat, letih. Bukan merungut dengan ape Allah uji nie, tapi kadang tu kita sebagai manusia mesti terlepas jugak cakap benda-benda macam nie.
Setiap kali tido aku selalu cakap dengan Daaliyaa dan baby dalam perut ni. Ok la nak balik dah nie, semoga segala urusanku di permudah kan...amin....

2 comments:

Mommy_Cha said...

semuga dipermudahkan. amin!

Aty_Fared said...

semoge kuat yer....nanti biler baby dah kuar..daaliya mesti teruje..jadi kakak dah...:)

:::Klik, klik, klik....:::