Followers

Friday, November 9, 2012

Hasil kerja Daaliyaa...

Salam Jumaat semua, hari ni nak citer pasal hasil kerja anak dara aku sorang tu merangkap bakal jadi kakak tahun hadapan. Aku baru jer beli benda alah nie mase kat My Dear w/h sale. Tapi tak sampai seminggu benda alah nie dah berubah rupa dah pun.

 
Stroller fan yang baru beli. Tapi sekarang dah berubah rupa hasil kerja tangan mulut Daaliyaa...
Korang nak tengok tak..?? [tak nak pun aku nak tunjuk jugak..]

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 


Tengok la hancur dibuatnya. Terburai bilah-bilah kipas stoller fan tu. Dia buat  nie masa aku kuar makan dengan ma dan kawan aku malam semalam. Aku letak ah dia dalam buggy baru dia tu, lupa nak bawak mainan aku kasi dia main bilah kipas tu, kan bilah kipas tu lebut jer. Aku pulak tak bajet la dia boleh koyakkan, sebab mula-mula tu ok jer aku tengok dia main, sambil aku makan-makan. Sekali pandang dah terburai benda alah tu. Duhai anak, baru je Bonda beli stroller fan tu. Aku terus ambil simpan dia mengamuk nak, so aku kasi la bilah yang dah koyak tu, bila aku perhatikan rupanya dia masukkan bilah tu dalam mulut then dia tarik, wahhh dah pandai yek nak koyakkan benda tu.



 Hancur lebur dibuatnya...



tinggal satu bilah jer mampu diselamatkan, tu pun hampir terkoyak jugak... Nampaknya kena cari yang baru ah, rabak la poket bonda mu nie Daaliyaa...hohohoohohoh

5 comments:

mommychaa said...

hai ganas menantu momy cha nih ;p

Mr n Mrs Zaidi said...

mommy cha:- ahhaha thu xper...mcm mne nak jdi kakak nie,...

ieza ashaari said...

hahaha... xper, nanti bg aircond ye.. hihi..

LuN@_aiDi said...

die mintak yg baru ler tuh..hehe
salam kenal!

diary_ciknaa said...

ciknaa belikan razin yg regular tu je..tercabut pasang balik..ngeh3..

:::Klik, klik, klik....:::