Followers

Friday, November 9, 2012

Boleh ke jadi kakak nie...????

Korang tengok la aksi Daaliyaa dalam setiap gambar nie... tapi sebelum tu, aku mintak maaf yek, ade gambar-gambar nie aku cilok drpd geng-geng mommy gojes yang gi event hari tu, sebab aku tak tangkap banyak gambar. Memori kad tel aku dah full, time tu la dia nk penuh kan..


 

 tengok, sibuk jer nak tarik rambut anak dara orang..
[kredit to Erina mama Aqil]



 


 gambar nie pun sama, sibuk nak tarik rambut si comel Naila...kesian kat Naila kan...padahal Naila lebih tua 15 hari dari Daaliyaa, tp dia pulak yang nak 'buli' Naila..Sori yek Wawa..
[kredit to Wawa mama Naila]


 

ni pulak aksi 'membuli' Airiell. Siap guling, golek atas Airiell lagi.. Daaliyaa, awak ingat awak tu ringan ker?? Sian kat Airiell tau...Agaknya panas bontot mommy Airiell tengok anak dia kne tindih dek Daaliyaa...Sori yek Anis mommy Airiell
 [kredit to Wawa mama Naila]



 

Dah tadi buli Airiell sekarang sibuk nak tarik tudung mommy Airiell pulak..Sabar je la anak aku nie.


 


 Nie pulak cubaan nak tarik Dhia anak Umie kot. Gambar ni aku lupa cilok dari sape. rasenya Umie punya kot. Sori yek terambil gambar nie..bukan TER tapi sengaja..hihiihi
Mesti Dhia cakap, "apehal Daaliyaa nak tarik-tarik saya ni, tau la awak besar daripada Dhia kan"
tapi tengok pada mata dan mulut Daaliyaa, dia geram nak buli Razin anak Cikna tapi tangan dia nak tarik Dhia...

 

 Seee, tak dapat tarik Dhia, nak tarik rambut Naila pulak..


 

 hambik ko, golek-golek atas Airiell, sian kat Airiell..

Daaliyaa : "Bestnya landing kat sini, empuk-empuk gitu"
Airiell : "Daaliyaa, berat la awak nie sakit belakang saya tau"




Daaliyaa : "tak nak kasi lending atas awak, saya korak la mata awak pulak"
Airiell : "kenapa awak buli saya nie, sakit la mata saya"
Naila : "Mommy Airiel, tengok la Daaliyaa buli Airiell nieeeee"


So, korang rase boleh ker nak jadi KAKAK DAALIYAA nie????
Kesian la adik nanti kena buli dek kakaknya aje...
hahahhahahhaha..

bonda terover sikit memikirkannya...
hohohohoohoh





6 comments:

cikpingu said...

wakakaka... daaliyaaa ku syg.. boley punye jd kakak.. kakak yg buli adiknye.. hehe

as ♥ Leenda said...

insyaAllah boleh..saya dgn adik saya pun beza berapa bulan je..boleh je jadik kakak..walaupun dulu masa mak dlm pantang saya baling botol susu kat adik saya tu..hahahha..

erin said...

hahaha..daaliyaa comel

CikNaa said...

boleh punye..kakak terbaikk lagi tau. sbb dia berkorban susu utk adik nye :)

Ros Anis Rusli said...

paling nak tgelak tgk pic airiell kna buli daaliyaa..klakar je..kalo tgk pic ni kan, anis kompom tgelak sorg2..lawak budak2 ni...

aTy _faRed~ said...

Hahaha..mcm2 perangai hek bebudak...:-) comel...

:::Klik, klik, klik....:::