Followers

Thursday, November 15, 2012

Ayah Dan Daaliyaa


 Jarangkan aku tepek gambar Daaliyaa dengan ayah dia, ye la sebabnya ayahnya jarang ade kat rumah. So weekend lepas ayah dia balik. Masa gi ambil budak tecit nie petang Jumaat lepas, ayah dia ade sekali. Sampai rumah pengasuh tu, ayah panggil name dia terus dia tercari-cari suara tu, bila tengok kelibat ayah terus suka jerit-jerit lompat-lompat masa duk atas riba pengasuh. Ayah hulur tangan nak ambil terus nak... Rindu ayah yek Daaliyaa sayang...



 bertepek dengan ayah...dengan Bonda buat tak tahu jer



tengok tibi jap...ayah kaco pun dok layan doh...
 


anak ayah la ni yek.....manja dengan ayah dia...
Bonda pulak macam mak tiri, garanggg.... so manja-manja gitu jer la..
hihiihihih..

***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
 *** 
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***

tetiba muncul Bonda tiri.... Muka dok puas hati tu...
Nak jugak tepek gambar dia nie kan...
jangan jeles..

5 comments:

aTy _faRed~ said...

Qaleef pon manje ngn ayah die..biler ayahnyer blk keje..kemain teruje mcm setahun tak jumpe..maknyer ni die buat tak tau jer...haaiiihh

aTy _faRed~ said...

Qaleef pon manje ngn ayah die..biler ayahnyer blk keje..kemain teruje mcm setahun tak jumpe..maknyer ni die buat tak tau jer...haaiiihh

Erina Asmawani said...

Hololoh..lepas rindu ngan ayah ye Daaliya..manja!

Bonda nampak kurus sangattt!! Jeles!

Mr n Mrs Zaidi said...

sis aty;- tu ah sis, agaknya hari2 tgk muka kita bosan dh dia kot...tp time nk neneng, nk tido mesti cri mak dia jgk...

Mr n Mrs Zaidi said...

erina:- hahaha tu la pasal..rindu sgt kt ayah dia tu...

kurus kerrrr???? wah2...kembang semangkuk..

:::Klik, klik, klik....:::