Followers

Thursday, November 8, 2012

EDD

Tadi aku citer pasal pregnent tu lupa la nak bagi tahu EDD aku yek. Doktor tanya last period aku bila, so aku bagitahu doktor 28 September 2012, so dia cakap edd aku 5 July 2013. Nak masuk bulan pose tu, jenuh la ganti pose nanti. Tahun nie dah la tinggal 15 hari pose, jenuh nak berganti, hari nie pun aku pose sebab sekarangkan maghrib awal, takde la terasa sangat penatnya ditambah pulak setiap hari hujan kat Selangor/KL nie.

Now usia kandungan aku 5 minggu. Tahun depan dalam famaly aku akan dapat 2 orang baru la. Kakak aku yang kawen raya baru nie pun pregnent jugak. Edd dia 6 Jun 2013, so sebulan je la beza nya, kakak pregnent adik pun nak menyibuk jugak..kikikiki...

:::Klik, klik, klik....:::