Followers

Thursday, November 15, 2012

Salam Maal Hijrah dan Selamat 7 Bulan Daaliyaa...

Selamat menyambut Tahun Baru Hijrah a.k.a Maal Hijrah. Pasti ramai orang bercuti hari nie kan. Tu aku tengok fb senyap dan sepi jer. Aku hari nie keje macam biase je. Ofis aku tak ambil cuti nie. Terpaksa rela kena datang keje pagi tadi. Tapi yang bestnya datang keje tadi jalan lengan jer, kalu hari-hari macam tu kan best.

http://lb1f.lilypie.com/J1ykp8.png


Hari nie jugak cukup dan genap usia anak dara aku tu 7 bulan. Pejam celik, pejam celik dah 7 bulan. Tahun depan dah nak dapat adik. hihihihi... Perkembangan dia dalam mase 7 bulan nie tak banyak sangat. Sekarang dia memang jaguh golek-golek, guling-guling macam askar. Terer duk dalam walker, sudah pandai mengamuk jika kita ambil barang kat tangan dia. Bila menangis suka benor buat piching tinggi-tinggi. Dah pandai cakap-cakap sorang dalam bahasa dia la. Bila aku tiada dia melalak macam orang dera dan pukul-pukul dia. Suap makan pulak, pandai pilih makanan jugak. Ade benda tu dia suap 3 kali dah tutup mulut rapat. Tapi kan dia belum boleh duduk sendiri tanpa sokongan lagi, gigi pun belum tumbuh lagi.

Tu je la yang aku ingat pun.

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::