Followers

Thursday, September 27, 2012

Jalan-jalan malam hari...

Sejak ade anak nie memang jarang kuar malam...
tapi semalam aku bawak ma, adik n kawan adik aku jalan-jalan kat ioi mall jer pun..
diaorang sekrang de duk rumah aku, sebab adik aku konvo 3 hb nie...
adik kawan aku tumpang tido sebab selesa lepas diaorang kena ambil baju konvo, dan sabtu nie ade rehersal konvo dia..lagi pun laki aku kan non hado tu diaorang tumpang n boleh teman aku jgk...
so semalam diorang duk rumah jer satu hari...
aku duk ofis nie terbaca la status budak2 tu kt fb bosan la duk rumah ngadap ke tv jer 24jam..
so kesian sanagt terkurung dalam rumah tu yang aku bawak kuar jalan...so layan jer la gmbr kitaorng nie yek....gambar kualiti dok berapa nak elok..maklum la pakai tel murah2 ajer...

nak g korea la....

 sampai tu, kita orang terus masuk kat daiso...suka masuk sini, sume item rm5 jer...pastu comel jer barang dari jepun nie....geram jer aku tengok....kat sini takde beli pe2 pun..cuci2 mata jer..gaji belum dapat la...huhuhuuh... baru hari dapt cek gajie..insyaalllah sabtu nie clear ah cek tu...leh shopinggggg...suka ai tau...


 ma aku dari belakang...adik aku la nie yang tangkap gambar nie...

daaliyaa muka bad mood..

dalam kedai toy r ..?? ape yek lupa toy r ape...
sini pun cuci mata...mahal-mahal tek mainan dalam kedai nie...
padahal kalu beli on9 lagi murah kot....
aku bukan orang kaya nak beli benda mahal-mahal mcam nie untuk anak,
beli yang mana mampu jer la...kat kedai 2 jer la kot..hahahhahaha


rehat jap..penat dukung dak kecik nie..


kelebek [selongkar] wallet nak ambil duit..


bestnya dapat urut...kan best ade alat urut nie kat rumah...syok..syok...
daaliyaa duk atas aku jer...

kasi daaliyaa pulak duduk...duduk jer, tak urut pun...hihihi

wahedaa, kawan adik aku...

wawa, adik aku




budak bambam

pantang letak mesti nak meniarap kejenya...

pantang orang panggil sibuk nak berpusing kepala dia..tengah duk nyusu tu..

ok, sambung balik pam minyak...

awat kembang sangat hidung tu daaliyaa oiii...
gambar blur..budak nie sekarang dah tak duduk diam dah

korang nampak tak air liur kat mulut daaliyaa tu...tu tandanya dia duk menyembur.. wawa n nadiah


5 comments:

aYda said...

comel baby...jemput singgah ke blog kite http://aydanoseikatsu.blogspot.com/ ye

Mr n Mrs Zaidi said...

AYDA:- TQ DEAR....OK2...NNT KITA SINGGAH OK...

Mommy_Cha said...

yunk oi..sumpah daaliya ni comel sesangat...boleh tak send kat momy cha satu gambo dia? aduhai terkenan gak la aku dgn budak debab ni..dah le gegirl..

#comelnyer!!!#
u stay mana eh? boleh tak momy cha nak jumpa daaliya?? eh? plis?
*_*

Mommy_Cha said...

nanti u kasi fb pastu momy cha tlg add kan yer :)

Mr n Mrs Zaidi said...

mommy cha:- comel dlm picture jer kot...hihihih..boleh2...meh la nk dtg rmh pun....sy duk puchong jer...xpun kita jupe geng2 blogger nak...??? nnt sy add ok..

:::Klik, klik, klik....:::